miercuri, 27 martie 2013

Cum sa castig la loto Polonia?

Loto Polonia Multi- cel mai indragit pariu loto din Romania.
Unde pot juca loto Polonia?
Casa Pariurilor, Stanleybet, Bet Cafe Arena, Public Bet, Super Bet, etc.
Cum se joaca loto Polonia?
Loto Polonia multi este un joc de loto in care exista 80 de numere din care se trag 20. Extragerile au loc de 2 ori pe zi: ora 15:00 si ora 23:15.
Pe biletul de pariere se poate juca 1 numar, 2 numere, 3 numere, 4 numere, .....8 numere.
De asemenea se poate juca si sistem. Sistemul loto permite sa gresim cateva numere. Exemplu: 4 din 6 (4/6). Punem pe bilet 6 numere si vrem sa nimerim macar 4. In acest caz vom castiga de vreo 17 ori bani jucati pe bilet.
Se poate juca și la mișto (parodie, caterincă) 1/15, dar sunt bani aruncați.
Cote loto Polonia
1 numar = 3.75
2 numere = 14
3 numere = 65
4 numere = 275
5 numere = 1350
6 numere = 6500
7 numere = 25000
8 numere = 1250

citeste și: Cine câștigă cu adevărat la pariuri?

Cum sa castig la loto Polonia?
Iata cateva reguli:
1. Joaca 3-5 bilete pe extragere.
2. Nu pune bani multi pe bilet - minim 3 lei, maxim 10 lei.
3. Nu juca pentru castiguri mici, nici pentru castiguri extraordinar de mari.
4. Urmareste fiecare extragere. De multe ori intre 5 si 8 numere se repeta de la extragerea anterioara.
5. Joaca in asa fel incat un bilet castigator sa acopere cel putin 20 de bilete jucate. Altfel vei fi in pierdere.
6. Nu te lasa pacalit de zvonuri. Auzi cum ca cineva a castigat 2 miliarde lei vechi. Sunt doar zvonuri. Daca vei juca 8 numere simple sansa sa le nimeresti pe toate este infima, si bani pot fi numiti bani pierduti.
7. Nu juca cu gandul ca te vei imbogati. Exista oameni care castiga constat, sume modice (nu chiar modice, insa sub 2000 lei).


up date: citeste si Conspiratia mondiala a Caselor de Pariuri





148 de comentarii:

  1. Exista multe metode de a castiga la Loto Polonia. Nu trebuie decat rabdare si putina atentie la extragerile anterioare.
    Articole dedicate Loto Polonia Multi gasiti pe www.lotopolonia247.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jucati 4,5,6/7 numere astfel : 2 numere din 1-10, 2 numere din intervalul 10-20, 3 numere din intervalul 70-80.

      Ștergere
    2. De preferat este sa va alegeti o serie de numere pe care sa nu le schimbati si sa le jucati la fiecare extragere. Personal, joc pe sistem 6/8, aceleasi numere de aprox 2 sapt. Mi-au iesit de 4 ori cate 6 numere. Recunosc, pun cate 1 leu pe bilet, dar si cand iese, mergi mai departe. Mult succes!

      Ștergere
  2. Joc 3/5 cate 10 bilete. De obicei 2 bilete le nimeresc, si atunci sunt in castig, cu putin, dar e OK. Insa sunt si zile cand nici unul din 10 bilete nu este castigator.

    RăspundețiȘtergere
  3. merge sa bag un bilet de genu cu doua combinatii : 4/15 5/15.vreau sa spun merge sa pun mai multe combinatii? iar numarul maxim de numere este 15 ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 4/15 - nu castigi nici banii inapoi, la fel si 5/15. Gandeste-te la ceva de genul: 5/8, 6/10, sau mai simple 3/4, 4/6. OK?

      Ștergere
    2. Salut

      Joc de 4 zile cate un numar cu 100 de ron si a iesit de fiecare data....nu jucati 5,6,7...nr ca nu le veti ghici..

      Ștergere
  4. joc de 5 lunii si nu am gastigat nici cea mai mica suma asta este vrajala daca stiti voi vro regula spunetim si mie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. joc de 2 saptamani si am castigat de 5 ori adica 925 ron.si am bagat 200 ron

      Ștergere
    2. Deci de noroc e vorba.

      Ștergere
  5. AM mai castigat si cu 3 numere, dar rar. O singura data am prins un 6 din 8 cu 3 lei. Merge mai bine decat la loto 6 din 49 made in Romania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai mintiti cu loto polonia este de cacat 30 de zilela rand am bagat aceleasi numere si nimik

      Ștergere
  6. ce metode aplicati de castigati? ce variante folositi cum puneti numerele ...

    RăspundețiȘtergere
  7. pai bagi 4/6 si te uiti la numerele extrase anterior si bagi de acolo 2 bile cu diferite combinati de cate 2 ori

    RăspundețiȘtergere
  8. as vrea sa pun un numar cu 2 lei cit voi lua inapoi daca iese?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa joci un minimum de trei numere.

      Ștergere
    2. Poti sa joci un numar, doua, cate vrei..

      Ștergere
  9. am jucat sistem 5 am nimerit 4 nr .am castigat sau nu?!ast rasp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poi du-te cu biletul in agentie si vezi daca ai castigat, nu intreba aici ;)

      Ștergere
  10. Ai castigat doar daca ai jucat la 4/5. Am pus o data 250 bilete la 4/4. Nu a iusit nici macar un bilet. Mare bulan...

    RăspundețiȘtergere
  11. sa va zic sistemul meu... am 30 de combinatii 3 din 3 1 leu pe bilet adica 30 lei pariati in fiecare seara...in ultimele 6 zile mi-au iesit 6 bilete aproximativ 1 pe zi...a fost o zi in care au iesit 2 si o zi in care nu a iesit nimic..........deci 6 zile ori 30 ( suma pariata zilnic ) = 180 suma pariata in total iar 6 bilete ori 67 ( castig pe bilet ) = 402 402 - 180 = 222 , deci cu 1 leu profit 222. cu- 2- 444 iar cu 3-666(e doar un numar, superstitiosii mai bine sa nu mai joace :)) ) e o suma mica dar cu cat creste sumam pariata cu atat creste si castigul...automat profitul...dar nu garanteaza nimeni nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zine si noua numerele daca tot esti inspirat

      Ștergere
    2. Si tu crezi ca daca joci 30 de variante 3/3 este suficient sa castigi mereu??! Iti faci iluzii prietene. Ai avut pur si simplu noroc. Probabilitatea de castig cu o variante de 3 numere, este de 1,38% iar 30 d evariante asigura cam 41% sanse castig. deci un castig cam la 2-3 zile si nici acela sigur.

      Ștergere
  12. Salut , am pus si eu 8 numere sistem 6 , adica din acelea 8 sa-mi iasa sase castigatoare , insa nu mi-au iesit decat doua castigatoare , am de castigat ceva sau nu ?

    Si daca mergeau 8 numere sistem 2 ? se poate si asa ?!!?
    Multumesc si astept un raspuns .

    RăspundețiȘtergere
  13. nu mai jucati la CASA PARIURILOR astia sunt niste snapani au micit cota de la 3,80 la 1,70.HOOOOTIIIIIIIII

    RăspundețiȘtergere
  14. cum alegeti voi numerele care le jucati,jucatipariuri simple su combnate?cam cat castigati

    RăspundețiȘtergere
  15. Pe sistem 3 mi-a iesit 1 numar. Are vreo valoare? Cota este 65. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. 5/7
    1 4 5 6 14 16 26
    29 33 38 47 53 62 72
    1 5 14 26 33 47 62
    4 6 16 29 38 53 72
    1 4 5 47 53 62 72
    6 14 16 26 29 33 38
    1 5 14 29 38 53 72
    4 6 16 26 33 47 62

    4/6
    3 7 22 23 28 37
    39 46 51 67 68 70
    3 22 28 39 51 68
    7 23 37 46 67 70
    3 7 22 67 68 70
    23 28 37 39 46 51
    3 22 28 46 67 70
    7 23 37 39 51 68

    RăspundețiȘtergere
  17. eu am cistigat si cu 3 si cu 4 nr cu 2 lei jucati si veti cistiga

    RăspundețiȘtergere
  18. a devenit si STANLEYBET o agentie SNAPANA.NU MAI JUCATI FRATILOR LA STANLEY CA SUNT NISTE HOTI.EI STIU DOAR ADUNAREA

    RăspundețiȘtergere
  19. Ceva statistici pe 2014? Mai publica cineva ceva p aici?

    RăspundețiȘtergere
  20. sal. eu joc la polonia cam de 2 ani si nu pot spune ca am castigat ``o gramada de bani`` dar...nu sunt pe minus si asta e bine zic eu varianta jucate de mine 3/3 , 4/6 etc.. daca esti atent la numerele extrase pe o perioada de 2-3 sap.. nu ai cum sa nu castigi un bilet ,doua la cam 2 zile ma uit la anumite persoane cum joaca gen
    vin baga 5-10 bilete din cap ce ii vine pe moment eu zic ca este gresit
    joci 10-20 de bilete pe multi1 , 10-20 de multi 2 in mai multe variante 3/3 3/5 5/7 etc... joci 3-4 bilete gen ` 1-2-3 ex:1 ai cunoscut,o pe geta ,2 ziua lui geta , 3 a murit geta,
    ex:4-5-6 crezi tu ca iese in form asta ,sunt numere norocoase pt. tine dar...joci 3-4 bilete in stilul asta restul de 16-17 bilete urmareste cu atentie numere iesite cel mai des si cele care nu au iesit de mult
    va doresc bafta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu unu cred ca toti ganditi negativ,eu joc aceleasi numere,niciodata nu le schimb,se intampla sa castig de 3 ori pe saptamana,a fost si o pauza in care 3 saptamani nu am luat nimic la polonia,am luat ceva la turbo si am pus numerele de pe bilete le de la loto..Daca le schimbi mereu,nu cred ca ai sanse prea mari,cel putin o data pe saptamana iese numerele,de exemplu,cu numerele astea am castigat de 4 ori,5.10.46.etc..

      Ștergere
  21. ce metode mai aveti cum mai jucati?

    RăspundețiȘtergere
  22. Jucati 10 bilete/zi=10 lei cu 2 numere fixe plus un numar care iese mai des, pe sistem 3/3.

    RăspundețiȘtergere
  23. daca am jucat 4/5 si am 2 nr castigatoare ,castig ceva?

    RăspundețiȘtergere
  24. trebuiau sa iti iasa 4 numere castigatoare din 5 numere cate ai pus tu,daca ti-au iesit 2 nu ai castigat,deci trebuiau macar 4 din 5.

    RăspundețiȘtergere
  25. ceva metode joc?in functie de ce puneti numerele?explicati si voi cum jucati.

    RăspundețiȘtergere
  26. am jucat si eu ieri prima data doua bilete bagate in sistem 5/8 la 3 ron biletul unul a iesit 5 numere la multi2 si am castigat 69 ron :) nu cred ca mai joc vreodata :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu joc de vreo 4 luni si deabea acum am inceput sa castig dupa ce am facut ce spunea un domn aici pe forum ca trebuie sa urmaresti numerele la ambele extrageri si poti vede cum 7 chiar 8 numere si la una si la cealalta extragere ...punetile si jucati combinat si o sa vina si castigurile bafta la toti .......daca nu jucati nu castigati?

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu am jucat prima data acum vreo 6 luni la insistentele unui coleg 3 bilete 4/4 cu 2 lei si miu iesit 4 numere castig 545 lei parca si de atunci joc mereu si castig periodic joc si combinati 4/6 sau 5/8 dar cu 4-5 lei pe bilet Saptamana trecuta am bagat in jur de 300 de lei si am avut un castig mediu de peste 800 lei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spune-mi si mie, in functie de ce alegi numerele.

      Ștergere
    2. Eu am castigat si cu 4/4si 5/5si cu 6/6 cu un leu dar nu mile schimb niciodat mere le pun aceleas numere!!!!

      Ștergere
  29. dar ce numere puneti cum le alegeti.

    RăspundețiȘtergere
  30. La sistem 3 din 6 cu 3 lei cat as putea lua?

    RăspundețiȘtergere
  31. bai fratilor eu joc aproape zilnic la ambele polonii de vreo 4 ani sistem 6,78/8 si 8/15. am mai luat de cateva ori cate 45 de lei si o data suma de 420 lei acum vreo 3 ani. dar de la un timp prind doar cate 4 sau 5 nr pe bilet. ma iau toti dracii. eu de obicei imi aleg nr pe care le pun pe bilet nr di fata sau de dupa nr ce au iesit cu o zi inainte si vam zis ca prind 4, 5 si chiar 6 nr zilnic..

    RăspundețiȘtergere
  32. Cred ca cel mai bine e sa urmaresti numerele care nu au iesit de 15-20 de extrageri, sunt 20 de numere extrase, adica ai 1 sansa din 4...pana la cate extrageri se poate duce un numar fara sa iasa!

    RăspundețiȘtergere
  33. daca joc sistem 4/6 cu 5 lei , cat castig ?

    RăspundețiȘtergere
  34. Cel mai bun sistem: 4,5 cu 2 lei. Atentie,, nu 4/5, ci 4,5 (4 virgula 5).
    Explic:
    4/5 cu 2 lei inseamna 110 lei pe 4, si 550 lei pe 5.
    4,5 cu 2 lei inseamna 99 lei pe 4, dar 890 lei pe 5.

    RăspundețiȘtergere
  35. ceva combinatii,cum mai jucati.

    RăspundețiȘtergere
  36. Prieteni. Nu jucati pe numerele voastre preferate. Jucati pe acele numerele care vedeti ca se repeta mai des.

    RăspundețiȘtergere
  37. Sunteti praf...vreti bani nemunciti????...la munca bahh nu la cersite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu esti pasionat de loto, ce pana mea cauti pe forumul asta?

      Ștergere
  38. 22.23.24.27 / 41.45.46.53.


    Castig garantat. Vreau spaga

    RăspundețiȘtergere
  39. 5 din 6 cu 3 lei pe minim peste 6 milioane.
    Asa joc eu. Am reusit odata, si acum , mai astept.....

    RăspundețiȘtergere
  40. Salut sa-mi raspunda si mie cineva la intrebare !
    Vreau sa joc si eu !
    Sa zicem joc 4/6 4/5
    Si pun 5 numere si ghicesc 4 din toate castig chiar daca nu le pun in ordinea corecta ?

    RăspundețiȘtergere
  41. asa este jucati numerele care se repeta de mai multe orii eu jok 3/6 cistig 100 cu 2 lei

    RăspundețiȘtergere
  42. cum mai jucati,cum puneti numerele

    RăspundețiȘtergere
  43. Tare, toti ar vrea sa stie numerele, cum sunt alese, in primul rand cu noroc dar trebuie si urmarite care ies mai des intr-o saptamana, mai degraba prindeti asa decat remiza, cele care n-au iesit o perioada

    RăspundețiȘtergere
  44. Jucati la simplu. Eu am bagat 6 din 6 si am castigat 6200 lei

    RăspundețiȘtergere
  45. Bun blog va multumesc tuturor pentru explicati

    Bafta la pariuri si uscati societatiele de pariere de bani :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Eu am jucat 4-6 si am nimerit 5 si am luat cu 5 lei la super bet 452,1 si al saselea nr a fost 5 in loc 6 pe care l pusesem eu :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Sa va zic eu ceva : Sa va uitati la 2 extrageri ...puneti 1 bilet cu aceleasi numere ... cu 5 numere la urmatoarele 10 extrageri ..;puteti pune si la 1 leu sa vedeti ca iese . Am incercat eu acasa pe un caiet si cu site-ul deschis si mia iesit pe la a a 8-a extragere cam asa .Si am incercat si la pariuri si am pocnit-o .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu ai dreptate m-am uitat pe arhive dar nu se repeta decat 3 sau 4 numere. la ce te referi cand spui "aceleasi numere" adica cele care se repeta de la o extragere la alta?

      Ștergere
  48. Vreau sa spuna fiecare dintre noi cate un nr. Le adunam si cerem din ele poate avem noroc... eu deja spun nr 16... puneti si voi un nr. Bafta

    RăspundețiȘtergere
  49. Am jucat anu-l trecut si luam saptamanal cu 2 ron numere ain cap fara sa ma uit ce s-a extras , acum ma uit pe grafic si incerc sa fac diverse variante , suntem in a 8-a si am luat deabia de 4 ori de 3 cu 2 ron 1 cu 1 ron : asa ca jucati 5 variante 4/4 cu 2ron aceleasi chiar daca au iesit din nr la extragerea anterioara.mintea omului gandeste asa : daca a iesit nu o sa mai iasa.....GRESIT :)

    RăspundețiȘtergere
  50. daca bagi 15 lei pe un singur numar cam cat este castigul ?

    RăspundețiȘtergere
  51. daca am pus 8 numere si mi-au iesit 3,am castigat?am pus 2 lei

    RăspundețiȘtergere
  52. Eu am o alta tactica pe care o folosesc sa castig macar saptamanal la Loto Polonia Multi.
    Aleg din arhiva numerele care se repeta pe ultima saptamana si le joc doar pe acelea.

    RăspundețiȘtergere
  53. Dacă ati jucat sisten 3 din 8 , ati cîștigat !

    RăspundețiȘtergere
  54. De cele mai multe ori numerele care se repeta, tot alea ies. Cu 3 sau 4 variante pe un sistem de 3 simple, sau 4/5 sunt mari sanse.
    Daca asteptati sa iasa numere si combinatii de numere ce nu au iesit de mult, s-ar putea sa mai asteptati inca mult.

    RăspundețiȘtergere
  55. 2/3 martinale - banca sa ai

    RăspundețiȘtergere
  56. eu am cistigat de 3 ori pina acum am jucat aceleas bilete in fie care zii in 3 saptamini nu cred ca am esit in castig .caut alte metode .mentionez ca sint incepator ...astept sfaturi de la castigatorii care joaca mai des la loto polonia

    RăspundețiȘtergere
  57. Eu,ma uit sa vad ce nr s-au extras in ultimele 2-3 extrageri,si numerele care nu au iesit deloc ar trebui sa iasa,parerea mea este ca pui 2 lei 3 numere.Intr-o zi am pus 3 numere si toate mi-au iesit pe langa,eu cred ca asta e ghinion,
    Astept parerea voastra

    RăspundețiȘtergere
  58. de obicei eu ma ghidez dupa numerele extrase la loto franta keno. Aleg de colo 10 numere si joc la polonia sistem 6,7/10. o data pe saptamana imi ies cel putin 6 numere.

    RăspundețiȘtergere
  59. De 4 zile joc la Polonia, cate 80 bilete la un leu 3/3

    RăspundețiȘtergere
  60. Am ales niște variante și le joc pe aceleași de fiecare data. Iese profit cam 40 lei pe zi

    RăspundețiȘtergere
  61. La un bilet jucat cu 5 nr. Si au iesit doar 3. E posibil sa fi castigat ceva?
    Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  62. Da ai pus sis 3/5 da castigi

    RăspundețiȘtergere
  63. Eu am jucat cu 8 nr sistem 4/8 cu 2 lei si mi-au iesit 4 nr! Castig 7 lei :))))) bataie de joc

    RăspundețiȘtergere
  64. salut am un vecin care 2 saptamani la rand a repetat numerele si ce crezi a puso de 8000 de lei

    RăspundețiȘtergere
  65. Adica a jucat timp de 2 saptamani aceleasi numere ?

    RăspundețiȘtergere
  66. O idee buna e 4 numere la simplu. Putem juca 200 de bilete si daca unul singur e castigator ne scoatem banii investiti plus profit.
    Cele 200 de bilete pot fi:
    1. 200 variante diferite jucate la o singura extragere
    2. 10-20 variante jucate pe mai multe zile
    3. o singura varianta jucata timp de 22 de extrageri (daca avem rabdare)
    4. alte variante
    Va urez succes!
    Luati banii caselor de pariuri!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  67. Eu joc numerele astea(21,28,36 si 18,25,32) de cand m-am apucat de loto polonia imi iese macar odata pe luna

    RăspundețiȘtergere
  68. buna , eu joc lapolonia si new york pick 3 numere simple cu 2 lei sau 5din 7 cu 2 lei si castigi 124 ron

    RăspundețiȘtergere
  69. minciuni , noroc sa ai, cand mergi sa pariezi sa calci in cva, moale evident

    RăspundețiȘtergere
  70. Jucați aceste numere 5. 10. 31 sau 5.13.30 succes

    RăspundețiȘtergere
  71. E greu cu polonia .. Incercati win for life e mai avantajos are cote mici da nimeresti nr ,. Cod betcafe
    130821208.. 130821209

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna seara! Respect!

    Am tot incercat zeci de sisteme, nimic bun...

    Mai nou pentru a nu mai tot investi fara numar, fara numar, am inceput sa joc sistem 4/9 cu 20 lei. La 4 numere nimerite castig vreo 44 Lei, iar la 5 numere undeva la 200 Lei.
    Si sincer cam le lovesc cu sistemul asta.

    RăspundețiȘtergere
  73. Eu joc doar la polonia, si joc 4 simple. Ma uit la ce iese mai des si aleg de acolo. Pun cate 2 sau 3 bilete numai seara cu 3 lei.
    O data la 3/4 saptamani nimeresc un bilet.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  74. Jocurile de noroc sunt exact jocuri de noroc. Pentru a castiga iti trebuie noroc, plesneala, sansa, hazard, cum vrei sa ii zici.
    Pentru a castiga fara a tine cont de sansa trebuie o strategie. Si pana acum nu am gasit pe net nicaieri nici una, nici una sigura.

    RăspundețiȘtergere
  75. De cand joc am pierdut mii de lei. Cand si cand am mai catigat, dar putin.
    Consider ca este o investitie proasta, nu se merita deloc sa mai jucam, nici un leu.

    RăspundețiȘtergere
  76. Am jucat o singura dată și am câștigat 1500 RON...norocul incepatorului...de fapt nici nu știu cum se joacă...prietenul meu a pus biletul...mi-a zis să îi zic 4 numere și au ieșit toate :)))

    RăspundețiȘtergere
  77. Eu joc doar 4/4 si Putin 6/6 . Castig destul de rar dar si cand castig.... am luat due multe ori LA 4/4 - 2800 lei cu 10 pusi si o data 8400 cu 30 lei pusi. Nu am luat niciodata LA 6/6. Ma gandesc.... sa mai am rabdare sau or fi urmarite ??? Adevarul ca at fi 63000 castigul dar este greu. Eu joc doar cu 10 lei pe fiecare billet. Investesc ceva dar, tragand linie sunt pe plus , chit ca pot zice ca strang bani.

    RăspundețiȘtergere
  78. Unul din sistemele care mi se pare cat de cat valabil este sa luam ca exemplu 8 numere aleatorii.Le asezam in felul urmator:
    Exemplu:
    17 20 31 39
    42 50
    64 73
    si le aranjam in 16 bilete a cate 3 jucand in felul acesta 3/3 (3 din 3) cu cate 1 leu pe bilet
    17 42 64
    17 42 73
    17 50 64
    17 50 73
    20 42 64
    20 42 73
    20 50 64
    20 50 73
    31 42 64
    31 42 73
    31 50 64
    31 50 73
    39 42 64
    39 42 73
    39 50 64
    39 50 73
    Prima oara incercati sistemul vreo 2 saptamani virtual sa vedeti daca merita.

    RăspundețiȘtergere
  79. Hai noroc!
    Eu va recomand să jucați sistem 3/5. Și să măriți miza cu o unitate până când nimeriți cel puțin 3 numere. Când ați nimerit o luați de la început.
    Să dau exemplu:
    Numere 1,2,3,4,5
    Sistem 3/5
    Ziua 1 - 10 lei
    Ziua 2 - 20 lei
    Ziua 3 - 30 lei
    Ziua n - ....

    RăspundețiȘtergere
  80. Mereu se repeta numere de la Polonia 1 la Polonia 2. Cu puțin noroc putem lua la doua, trei zile cate 3 numere.
    Am avut si remize de doua saptamani, dar am recuperat apoi

    RăspundețiȘtergere
  81. Nimic nu mai iese
    Pare simplu 20 din 80 dar nu e.

    RăspundețiȘtergere
  82. Daca am sistem 3,5/din 5 iau ceva cu 3 numere?

    RăspundețiȘtergere
  83. Jocurile de noroc nu prea au legătură cu "norocul". Se bazează pe distribuirea unei șanse de câștig. Sa explic: se aleg 20 din 80 de numere, adică o șansă de 1 din 4 ca un anume număr să iasă. Adică, dacă pariez numai pe numărul 7 (ca si exemplu) în medie, odată câștig și de 3 ori pierd. Cuvântul care încurcă lucrurile este "în medie". Adică este posibil să câștig de 3 ori la rând sau la fel de bine să pierd de 70 de ori la rând. Dacă joc însă de multe ori o să ajung la o rație de câștig de 1:4. La o varietate de numere ca la Polonia Multi, cred că pe la 3000 de jocuri se observă clar Media aceasta. Si acum apare partea interesanta: la o șansă de câștig de 1:4 , pentru a fi corect casa ar trebui să dea cota de 4. De regulă însă da 3,75. Diferența este comisionul casei, câștigul ei. De aceea casa nu pierde niciodată, pentru că nu joacă niciodată ci doar își oprește comision. Pentru a înregistra profit, este nevoie de o gestiune financiara riguroasă si clara. Si de buget disponibil si de rabdare. Scheme financiare se găsesc pe net. În sistemul Polonia Multi sfătuiesc însă cu încredere să fugiți ca dracu de tămâie de Martingale. Cel mai profitabil se dovedește a fi Fibonacci cu 2,3 maxim 4 numere. Bafta ! Si nu uitați: când ai pierdut, înseamnă că altul a castigat si banii tai au ajuns în buzunarul lui (cu un comision la casa, evident).

    RăspundețiȘtergere
  84. Mi-am pregatit 5/5 numere ca mai apoi sa ajung pana in ora 15.00 sa le pariez,nu am reusit sa ajung asa ca m-am uitat apoi sa vad daca imi ieseau...era pentru prima data cand voiam sa pun.IESEAU TOATE:)))..n-am sa uit niciodata:)))

    RăspundețiȘtergere
  85. Sigur ca iei dar in finctie de citi bani joci.

    RăspundețiȘtergere
  86. hotie pe fata joc 20 de bilete cu 2 nr de doua saptamani si nu iese nimic

    RăspundețiȘtergere
  87. Eu zic că cel mai bine se joacă 3 simple.
    Sau urmărite numerele calde și din ele cel puțin 3 din 5.

    RăspundețiȘtergere
  88. Da, fiecare are idei si sisteme de pariere.
    Totuși dacă ar avea cineva sistemul perfect, și nu zic că e imposibil, cu siguranță că nu larl posta. Cine descoperă cum să câștige, la loto, la pariuri, ține secretul pentru el.
    Așa că e bine să vedem tot ce zic unii si altal dar să încercăm să găsim personal răspunsul, soluția, sistemul care s-ar potrivi nouă.
    Plus că eu aș recomanda pariurile, dar se poate si la loto 20/80, însă sfatul meu este să nu aruncați cu banii, faceti sute si mii de bilete, combinații si variante acasă pe hârtie, si cand vedeți că ceva merge, atunci puneti si bani

    RăspundețiȘtergere
  89. Este cineva care câştigă zilnic pune 3 numere la sigur

    RăspundețiȘtergere
  90. Pune miza minim 12 ron pe bilet

    RăspundețiȘtergere
  91. Spunea că se orrientează după poziţiile nr extrase

    RăspundețiȘtergere
  92. Joc la loto polonia de apr 5 ani și nu am găsit o var mai bună decât 3 numere simplu.
    Pun 3 bilete la extrag. 1 și 2, și cred că sunt pe câștig. Întotdeauna aleg 2 numere din ziua precedentă și adaug al treilea aproape de media lor matematica, așa am decis eu.

    RăspundețiȘtergere
  93. Salut
    Am pierdut mulți bani la loto Polonia. Adevărul e că am fost calic. Pt. că se câștigă bine cu 6 simple sau 6/7. Doar ca vine foarte greu și nu am avut noroc decat o data pe 6/7 cu 10 lei. Dar dacă calculez cât am băgat la loto în ultimii 4 anni mie rău.....
    Din primăvară am schimbat strategia. Joc 5 bilete pe extragere, cu 2 lei, 5 numere simple. Am prins pana acum de 3 ori.

    RăspundețiȘtergere
  94. Eu joc sistem 3/4 și 4/5, și joc progresiv de la 2 lei, apoi daca pierd 3 lei, și tot așa până iese.

    RăspundețiȘtergere
  95. Am jucat 5 din 9 cu 10 Ron si am nimerit 6. Am câștigat 6 sute.
    Numere au fost alese din cele de la extragerea de seara trecută.

    RăspundețiȘtergere
  96. Luna trecuta am câștigat frumos. Însă anul acesta, tot ianuarie a fost dezastruos. Numai la un număr m-a scos.
    Jigodiiiii

    RăspundețiȘtergere
  97. Laurențiu Cercea28 ianuarie 2019 la 19:58

    Măi fraților, cum se câștigă mă la Polonia că nici eu, nici prieteni mei nu câștigă?

    RăspundețiȘtergere
  98. Am jucat 6/10 cu 5 lei si am nimerit doar 5. A nu știu câtă oară mă scoate la un număr.

    RăspundețiȘtergere
  99. Mereu repetă numere de la extragerea anterioară. Trebuie urmărit cu atenție.
    Câteodată repetă din primele extrase, alteori de la coadă.
    Eu am tot câștigat așa însă nu mereu pentru că sunt și zile când repetă prea puține.
    Oricum eu asta am observat.
    În ce privește formulele, strategiile sau sistemele, chiar nu cred că există ceva de genul care să funcționeze. De exemplu Martingale este din start falimentar.

    RăspundețiȘtergere
  100. De ce nimeni nu înțelege că nu există câștig din pariuri, loto sau sloturi?
    Chiar este greu de înțeles că banii jucati la jocuri de genul ăsta sunt bani aruncați pe fereastră?

    RăspundețiȘtergere
  101. Am citit toate comentariile. Dar parcă tot la strategia mea voi ramrăm. Și anume:
    2 bilete 3/5. Și dublez miza mereu până iese un singur bilet câștigat.

    RăspundețiȘtergere
  102. Eu joc așa; 3/4 cu 10 lei,4/5 cu 3 lei, și 5/6 cu 2 lei.
    Și combin Nr de la un bilet pe altul.

    RăspundețiȘtergere
  103. Salut,
    Îmi spuneți, va rog, dacă jucați și online?

    RăspundețiȘtergere
  104. Salut
    Am jucat si eu la Polonia un bilet. Cu sistemul 5 din 10. Dar mi se pare prea mic câștigul minim, adică pentru 5 numere ghicite.
    Nu știu dacă merită.

    RăspundețiȘtergere
  105. Fraților 5/9 este singurul câștigător și la Polonia și la Grecia.

    RăspundețiȘtergere
  106. Eu joc 5/11 cu 10 sau 15 lei pe bilet
    Nu joc neapărat să câștig o fac de plăcere.

    La 5 numere nimerite cu 15 lei pe bilet câștig aprox. 45 lei.

    RăspundețiȘtergere
  107. Să joci doar un număr. atât. Poate câștigi.

    RăspundețiȘtergere
  108. Și cum câștigi?
    Că pare simplu când mă gândesc. Cei mai mulți pe care îi știu joacă 3 simple. Dar nu prea câștigă.

    RăspundețiȘtergere
  109. Mai câștigăm și noi ceva?
    Cineva???

    RăspundețiȘtergere
  110. Eu joc de aprox. 2 ani la keno italia, polonia si grecia 20/70 si 20/80 si vel mai mult am luat 1370 cu 3 lei pe 5/6 la polonia (dc prindeam 6 din 6 erau 9600 ron, dar nu mai conteaza). Vaznad ca e aporpae imposibil sa mai prind 5/6 sau chair 4/5, am inceput sa joc 3/3 si cu 3 lei mai ciupesc 210 sau 235, in functie d eloteria la care joc. Numere sunt aceleasi 6 7 numere pe care le joc mereu, insa combinate intre ele si puse pe 6 7 extrageri. Insa nu pot sa spun ca am gasit o startegie care sa fie si constanta

    RăspundețiȘtergere
  111. Site-ul nostru va oferă cele mai tari tipuri pentru a cistita la Loto Polonia.

    RăspundețiȘtergere
  112. am inceput sa joc online la Polonia, 3 simple
    din 20 de extrageri am nimerit 2

    RăspundețiȘtergere
  113. Totul este noroc. Dacă ai noroc cu carul câștigi, atât.

    Eu am renunțat la loto de orice fel.
    Am căutat tot felul de stratageme dar nimic concret.
    Iar Martingale este cea mai stupidă cale să pierzi bani.
    Cel mai curat este să joc la mișto un bilet pe săptămână, la întâmplare. Și dacă e ceva bine, dacă nu și mai bine.
    Pentru că întotdeauna banii aruncați pe geam nu se mai reîntorc.
    Scuzați dacă am greșit ceva gramatical.

    RăspundețiȘtergere

Perspectiva creștină asupra lumii

În Biblie, în Noul Testament ni se prezintă faptul că toți credincioșii ar trebui să fie altfel decât restul lumii. Cu alte cuvi...