Cum sa castig la loto Polonia?

Loto Polonia Multi- cel mai indragit pariu loto din Romania.
Unde pot juca loto Polonia?
Casa Pariurilor, Stanleybet, Bet Cafe Arena, Public Bet, Super Bet, etc.
Cum se joaca loto Polonia?
Loto Polonia multi este un joc de loto in care exista 80 de numere din care se trag 20. Extragerile au loc de 2 ori pe zi: ora 15:00 si ora 23:15.
Pe biletul de pariere se poate juca 1 numar, 2 numere, 3 numere, 4 numere, .....8 numere.
De asemenea se poate juca si sistem. Sistemul loto permite sa gresim cateva numere. Exemplu: 4 din 6 (4/6). Punem pe bilet 6 numere si vrem sa nimerim macar 4. In acest caz vom castiga de vreo 17 ori bani jucati pe bilet.
Cote loto Polonia
1 numar = 3.75
2 numere = 14
3 numere = 65
4 numere = 275
5 numere = 1350
6 numere = 6500
7 numere = 25000
8 numere = 1250
Cum sa castig la loto Polonia?
Iata cateva reguli:
1. Joaca 3-5 bilete pe extragere.
2. Nu pune bani multi pe bilet - minim 3 lei, maxim 10 lei.
3. Nu juca pentru castiguri mici, nici pentru castiguri extraordinar de mari.
4. Urmareste fiecare extragere. De multe ori intre 5 si 8 numere se repeta de la extragerea anterioara.
5. Joaca in asa fel incat un bilet castigator sa acopere cel putin 20 de bilete jucate. Altfel vei fi in pierdere.
6. Nu te lasa pacalit de zvonuri. Auzi cum ca cineva a castigat 2 miliarde lei vechi. Sunt doar zvonuri. Daca vei juca 8 numere simple sansa sa le nimeresti pe toate este infima, si bani pot fi numiti bani pierduti.
7. Nu juca cu gandul ca te vei imbogati. Exista oameni care castiga constat, sume modice (nu chiar modice, insa sub 2000 lei).
Rezultate Loto Polonia
Numere de la extragerile loto Polonia le puteti gasi si aici: Loto Polonia

72 de comentarii:

  1. Exista multe metode de a castiga la Loto Polonia. Nu trebuie decat rabdare si putina atentie la extragerile anterioare.
    Articole dedicate Loto Polonia Multi gasiti pe www.lotopolonia247.com

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jucati 4,5,6/7 numere astfel : 2 numere din 1-10, 2 numere din intervalul 10-20, 3 numere din intervalul 70-80.

      Ștergere
  2. Joc 3/5 cate 10 bilete. De obicei 2 bilete le nimeresc, si atunci sunt in castig, cu putin, dar e OK. Insa sunt si zile cand nici unul din 10 bilete nu este castigator.

    RăspundeţiȘtergere
  3. merge sa bag un bilet de genu cu doua combinatii : 4/15 5/15.vreau sa spun merge sa pun mai multe combinatii? iar numarul maxim de numere este 15 ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 4/15 - nu castigi nici banii inapoi, la fel si 5/15. Gandeste-te la ceva de genul: 5/8, 6/10, sau mai simple 3/4, 4/6. OK?

      Ștergere
  4. joc de 5 lunii si nu am gastigat nici cea mai mica suma asta este vrajala daca stiti voi vro regula spunetim si mie

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. joc de 2 saptamani si am castigat de 5 ori adica 925 ron.si am bagat 200 ron

      Ștergere
  5. AM mai castigat si cu 3 numere, dar rar. O singura data am prins un 6 din 8 cu 3 lei. Merge mai bine decat la loto 6 din 49 made in Romania.

    RăspundeţiȘtergere
  6. ce metode aplicati de castigati? ce variante folositi cum puneti numerele ...

    RăspundeţiȘtergere
  7. pai bagi 4/6 si te uiti la numerele extrase anterior si bagi de acolo 2 bile cu diferite combinati de cate 2 ori

    RăspundeţiȘtergere
  8. as vrea sa pun un numar cu 2 lei cit voi lua inapoi daca iese?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa joci un minimum de trei numere.

      Ștergere
  9. am jucat sistem 5 am nimerit 4 nr .am castigat sau nu?!ast rasp

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poi du-te cu biletul in agentie si vezi daca ai castigat, nu intreba aici ;)

      Ștergere
  10. Ai castigat doar daca ai jucat la 4/5. Am pus o data 250 bilete la 4/4. Nu a iusit nici macar un bilet. Mare bulan...

    RăspundeţiȘtergere
  11. sa va zic sistemul meu... am 30 de combinatii 3 din 3 1 leu pe bilet adica 30 lei pariati in fiecare seara...in ultimele 6 zile mi-au iesit 6 bilete aproximativ 1 pe zi...a fost o zi in care au iesit 2 si o zi in care nu a iesit nimic..........deci 6 zile ori 30 ( suma pariata zilnic ) = 180 suma pariata in total iar 6 bilete ori 67 ( castig pe bilet ) = 402 402 - 180 = 222 , deci cu 1 leu profit 222. cu- 2- 444 iar cu 3-666(e doar un numar, superstitiosii mai bine sa nu mai joace :)) ) e o suma mica dar cu cat creste sumam pariata cu atat creste si castigul...automat profitul...dar nu garanteaza nimeni nimic.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zine si noua numerele daca tot esti inspirat

      Ștergere
    2. Si tu crezi ca daca joci 30 de variante 3/3 este suficient sa castigi mereu??! Iti faci iluzii prietene. Ai avut pur si simplu noroc. Probabilitatea de castig cu o variante de 3 numere, este de 1,38% iar 30 d evariante asigura cam 41% sanse castig. deci un castig cam la 2-3 zile si nici acela sigur.

      Ștergere
  12. Salut , am pus si eu 8 numere sistem 6 , adica din acelea 8 sa-mi iasa sase castigatoare , insa nu mi-au iesit decat doua castigatoare , am de castigat ceva sau nu ?

    Si daca mergeau 8 numere sistem 2 ? se poate si asa ?!!?
    Multumesc si astept un raspuns .

    RăspundeţiȘtergere
  13. nu mai jucati la CASA PARIURILOR astia sunt niste snapani au micit cota de la 3,80 la 1,70.HOOOOTIIIIIIIII

    RăspundeţiȘtergere
  14. cum alegeti voi numerele care le jucati,jucatipariuri simple su combnate?cam cat castigati

    RăspundeţiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. la munca e mai sigur

      Ștergere
    2. poți munci cinstit, si poți juca și la loto polonia !!!!!!

      Ștergere
  16. Pe sistem 3 mi-a iesit 1 numar. Are vreo valoare? Cota este 65. Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  17. 5/7
    1 4 5 6 14 16 26
    29 33 38 47 53 62 72
    1 5 14 26 33 47 62
    4 6 16 29 38 53 72
    1 4 5 47 53 62 72
    6 14 16 26 29 33 38
    1 5 14 29 38 53 72
    4 6 16 26 33 47 62

    4/6
    3 7 22 23 28 37
    39 46 51 67 68 70
    3 22 28 39 51 68
    7 23 37 46 67 70
    3 7 22 67 68 70
    23 28 37 39 46 51
    3 22 28 46 67 70
    7 23 37 39 51 68

    RăspundeţiȘtergere
  18. eu am cistigat si cu 3 si cu 4 nr cu 2 lei jucati si veti cistiga

    RăspundeţiȘtergere
  19. a devenit si STANLEYBET o agentie SNAPANA.NU MAI JUCATI FRATILOR LA STANLEY CA SUNT NISTE HOTI.EI STIU DOAR ADUNAREA

    RăspundeţiȘtergere
  20. Ceva statistici pe 2014? Mai publica cineva ceva p aici?

    RăspundeţiȘtergere
  21. sal. eu joc la polonia cam de 2 ani si nu pot spune ca am castigat ``o gramada de bani`` dar...nu sunt pe minus si asta e bine zic eu varianta jucate de mine 3/3 , 4/6 etc.. daca esti atent la numerele extrase pe o perioada de 2-3 sap.. nu ai cum sa nu castigi un bilet ,doua la cam 2 zile ma uit la anumite persoane cum joaca gen
    vin baga 5-10 bilete din cap ce ii vine pe moment eu zic ca este gresit
    joci 10-20 de bilete pe multi1 , 10-20 de multi 2 in mai multe variante 3/3 3/5 5/7 etc... joci 3-4 bilete gen ` 1-2-3 ex:1 ai cunoscut,o pe geta ,2 ziua lui geta , 3 a murit geta,
    ex:4-5-6 crezi tu ca iese in form asta ,sunt numere norocoase pt. tine dar...joci 3-4 bilete in stilul asta restul de 16-17 bilete urmareste cu atentie numere iesite cel mai des si cele care nu au iesit de mult
    va doresc bafta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu unu cred ca toti ganditi negativ,eu joc aceleasi numere,niciodata nu le schimb,se intampla sa castig de 3 ori pe saptamana,a fost si o pauza in care 3 saptamani nu am luat nimic la polonia,am luat ceva la turbo si am pus numerele de pe bilete le de la loto..Daca le schimbi mereu,nu cred ca ai sanse prea mari,cel putin o data pe saptamana iese numerele,de exemplu,cu numerele astea am castigat de 4 ori,5.10.46.etc..

      Ștergere
  22. ce metode mai aveti cum mai jucati?

    RăspundeţiȘtergere
  23. Jucati 10 bilete/zi=10 lei cu 2 numere fixe plus un numar care iese mai des, pe sistem 3/3.

    RăspundeţiȘtergere
  24. daca am jucat 4/5 si am 2 nr castigatoare ,castig ceva?

    RăspundeţiȘtergere
  25. trebuiau sa iti iasa 4 numere castigatoare din 5 numere cate ai pus tu,daca ti-au iesit 2 nu ai castigat,deci trebuiau macar 4 din 5.

    RăspundeţiȘtergere
  26. ceva metode joc?in functie de ce puneti numerele?explicati si voi cum jucati.

    RăspundeţiȘtergere
  27. am jucat si eu ieri prima data doua bilete bagate in sistem 5/8 la 3 ron biletul unul a iesit 5 numere la multi2 si am castigat 69 ron :) nu cred ca mai joc vreodata :))

    RăspundeţiȘtergere
  28. Eu joc de vreo 4 luni si deabea acum am inceput sa castig dupa ce am facut ce spunea un domn aici pe forum ca trebuie sa urmaresti numerele la ambele extrageri si poti vede cum 7 chiar 8 numere si la una si la cealalta extragere ...punetile si jucati combinat si o sa vina si castigurile bafta la toti .......daca nu jucati nu castigati?

    RăspundeţiȘtergere
  29. Eu am jucat prima data acum vreo 6 luni la insistentele unui coleg 3 bilete 4/4 cu 2 lei si miu iesit 4 numere castig 545 lei parca si de atunci joc mereu si castig periodic joc si combinati 4/6 sau 5/8 dar cu 4-5 lei pe bilet Saptamana trecuta am bagat in jur de 300 de lei si am avut un castig mediu de peste 800 lei

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spune-mi si mie, in functie de ce alegi numerele.

      Ștergere
  30. dar ce numere puneti cum le alegeti.

    RăspundeţiȘtergere
  31. La sistem 3 din 6 cu 3 lei cat as putea lua?

    RăspundeţiȘtergere
  32. bai fratilor eu joc aproape zilnic la ambele polonii de vreo 4 ani sistem 6,78/8 si 8/15. am mai luat de cateva ori cate 45 de lei si o data suma de 420 lei acum vreo 3 ani. dar de la un timp prind doar cate 4 sau 5 nr pe bilet. ma iau toti dracii. eu de obicei imi aleg nr pe care le pun pe bilet nr di fata sau de dupa nr ce au iesit cu o zi inainte si vam zis ca prind 4, 5 si chiar 6 nr zilnic..

    RăspundeţiȘtergere
  33. Cred ca cel mai bine e sa urmaresti numerele care nu au iesit de 15-20 de extrageri, sunt 20 de numere extrase, adica ai 1 sansa din 4...pana la cate extrageri se poate duce un numar fara sa iasa!

    RăspundeţiȘtergere
  34. daca joc sistem 4/6 cu 5 lei , cat castig ?

    RăspundeţiȘtergere
  35. Cel mai bun sistem: 4,5 cu 2 lei. Atentie,, nu 4/5, ci 4,5 (4 virgula 5).
    Explic:
    4/5 cu 2 lei inseamna 110 lei pe 4, si 550 lei pe 5.
    4,5 cu 2 lei inseamna 99 lei pe 4, dar 890 lei pe 5.

    RăspundeţiȘtergere
  36. ceva combinatii,cum mai jucati.

    RăspundeţiȘtergere
  37. Prieteni. Nu jucati pe numerele voastre preferate. Jucati pe acele numerele care vedeti ca se repeta mai des.

    RăspundeţiȘtergere
  38. Sunteti praf...vreti bani nemunciti????...la munca bahh nu la cersite

    RăspundeţiȘtergere
  39. 22.23.24.27 / 41.45.46.53.


    Castig garantat. Vreau spaga

    RăspundeţiȘtergere
  40. 5 din 6 cu 3 lei pe minim peste 6 milioane.
    Asa joc eu. Am reusit odata, si acum , mai astept.....

    RăspundeţiȘtergere
  41. Salut sa-mi raspunda si mie cineva la intrebare !
    Vreau sa joc si eu !
    Sa zicem joc 4/6 4/5
    Si pun 5 numere si ghicesc 4 din toate castig chiar daca nu le pun in ordinea corecta ?

    RăspundeţiȘtergere
  42. asa este jucati numerele care se repeta de mai multe orii eu jok 3/6 cistig 100 cu 2 lei

    RăspundeţiȘtergere
  43. cum mai jucati,cum puneti numerele

    RăspundeţiȘtergere
  44. Tare, toti ar vrea sa stie numerele, cum sunt alese, in primul rand cu noroc dar trebuie si urmarite care ies mai des intr-o saptamana, mai degraba prindeti asa decat remiza, cele care n-au iesit o perioada

    RăspundeţiȘtergere
  45. Jucati la simplu. Eu am bagat 6 din 6 si am castigat 6200 lei

    RăspundeţiȘtergere
  46. Bun blog va multumesc tuturor pentru explicati

    Bafta la pariuri si uscati societatiele de pariere de bani :)

    RăspundeţiȘtergere
  47. Eu am jucat 4-6 si am nimerit 5 si am luat cu 5 lei la super bet 452,1 si al saselea nr a fost 5 in loc 6 pe care l pusesem eu :)

    RăspundeţiȘtergere
  48. Sa va zic eu ceva : Sa va uitati la 2 extrageri ...puneti 1 bilet cu aceleasi numere ... cu 5 numere la urmatoarele 10 extrageri ..;puteti pune si la 1 leu sa vedeti ca iese . Am incercat eu acasa pe un caiet si cu site-ul deschis si mia iesit pe la a a 8-a extragere cam asa .Si am incercat si la pariuri si am pocnit-o .

    RăspundeţiȘtergere
  49. Vreau sa spuna fiecare dintre noi cate un nr. Le adunam si cerem din ele poate avem noroc... eu deja spun nr 16... puneti si voi un nr. Bafta

    RăspundeţiȘtergere
  50. Am jucat anu-l trecut si luam saptamanal cu 2 ron numere ain cap fara sa ma uit ce s-a extras , acum ma uit pe grafic si incerc sa fac diverse variante , suntem in a 8-a si am luat deabia de 4 ori de 3 cu 2 ron 1 cu 1 ron : asa ca jucati 5 variante 4/4 cu 2ron aceleasi chiar daca au iesit din nr la extragerea anterioara.mintea omului gandeste asa : daca a iesit nu o sa mai iasa.....GRESIT :)

    RăspundeţiȘtergere
  51. daca bagi 15 lei pe un singur numar cam cat este castigul ?

    RăspundeţiȘtergere
  52. daca am pus 8 numere si mi-au iesit 3,am castigat?am pus 2 lei

    RăspundeţiȘtergere
  53. Eu am o alta tactica pe care o folosesc sa castig macar saptamanal la Loto Polonia Multi.
    Aleg din arhiva numerele care se repeta pe ultima saptamana si le joc doar pe acelea.

    RăspundeţiȘtergere
  54. Dacă ati jucat sisten 3 din 8 , ati cîștigat !

    RăspundeţiȘtergere