duminică, 31 martie 2013

Care este cel mai sarac om din lume?

Am auzit demult o poveste. O poveste despre un om sarac, foarte sarac. Iata povestea, in linii mari:
A fost odata, …, si in acea cetate de la marginea marii exista un om foarte sarac. Atat de sarac incat s-a imbogatit de depresie. Astfel a vrut sa isi ia zilele, dar saracia nu ii luase si mintile, astfel ca nu voia sa se ucida singur, ci ajutat. Astfel a mers la rege si i-a zis:
-Maria ta! Vreau sa ma ucizi.
-Cum asa? Intreba mirat regele.
-Maria ta. Sunt sarac, cel mai sarac om din regat. De fapt cel mai sarac om din lume. Si oricat as incerca eu sa fac ceva tot nu reusesc. Am doar pantalonii si camasa de pe mine.
Asa. Si regele desi a incercat sa il induplece sa se mai gandeasca, nu a reusit. Astfel ca a poruncit sa fie ucis.
Si in piata mare a cetatii s-a improvizat o scena unde un calau avea sa decapiteze un sarac. Astfel ca locuitorii cetatii au venit cu mic cu mare sa vada cu ochii lor ce si cum.
Cand sabia calaului se pregatea sa loveasca din tufisuri o voce groasa a strigat:
-Saracule, dupa ce mori lasa-mi mie pantalonii tai, caci eu nu am nici pantaloni!
Related external post: Rusinea de a fi sarac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Perspectiva creștină asupra lumii

În Biblie, în Noul Testament ni se prezintă faptul că toți credincioșii ar trebui să fie altfel decât restul lumii. Cu alte cuvi...