vineri, 13 ianuarie 2012

Cum sa mut un sifonier fara sa zgarii parchetul?

Il ridici pe sus, sau faci levitatie cu el. :) - glumeam desigur.

Probabil ca sunt mutle solutii, eu am folosit doar una. Se stie ca pentru a ridica un sifonier este nevoie de multa forta, insa pentru a ridica doar o parte a lui, un colt, nu necesita o forta asa mare. Astfel ca am ridicat un colt, si sub un picior am pus o felie de cartof. (Se ia un cartof de marime medie si se taie felii de circa 1cm grosime). Apoi am ridicat celalalt colt, si celalalt, si tot asa. Apoi, totul a fost floare la ureche, caci pe felia de cartof sifonierul a lunecat simplu si frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Perspectiva creștină asupra lumii

În Biblie, în Noul Testament ni se prezintă faptul că toți credincioșii ar trebui să fie altfel decât restul lumii. Cu alte cuvi...