marți, 24 ianuarie 2012

Cata apa trebuie sa bem?

Se zice ca 2 litri de apa, minim. Insa depide de multi factori:
  • clima
  • greutate corporala
  • alimentatie
  • efort fizic
  • boala
  • etc


...orice lucru in lumea asta, ce-i mult strica, si apa in exces strica, caci ne putem ineca in apa, sau ne putem intoxica cu apa. Da. Ne putem intoxica, daca bem prea multa apa, fara sens. La tv. aud mereu cum ca trebuie sa bem cel putin 2 litri de apa pe zi. Dar, totusi, daca eu am 2,3 m si 160 Kg. logic ca voi avea nevoie de multa apa, mai mult de 2 litri, dar daca eu sunt un pispirica de doar 1,4 m si am abia 45 Kg (era sa scriu Km), cum sa beau eu min. 2 litri?.... sursa: Derscanu'Blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Perspectiva creștină asupra lumii

În Biblie, în Noul Testament ni se prezintă faptul că toți credincioșii ar trebui să fie altfel decât restul lumii. Cu alte cuvi...